joo uus kone ja tälleesti, jotewn sewejä ei enää ole!! mutta yritän luoda uuden aurelia sewin, joten ehkä tämä jatkuu joskus hamassa tulevaisuudessa!
torstai, 6. tammikuu 2011
torstai, 6. tammikuu 2011
joo uus kone ja tälleesti, jotewn sewejä ei enää ole!! mutta yritän luoda uuden aurelia sewin, joten ehkä tämä jatkuu joskus hamassa tulevaisuudessa!
Kommentit